Prosessijohtamisen toimintamalli : itsearvioinnin työkirja : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Itsearvioinnin työkirja 32 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia

Kirja kuvaa prosessijohtamisen toimintamallin ja edellytykset, joilla malli saadaan toimimaan. Kirja sisältää kysymyksiä, joiden avulla voi arvioida oman organisaation johtamismenettelyjä vertaamalla niitä prosessijohtamisen toimintamalliin. Kysymykset on esitetty Euroopan laatupalkinnon arviointialueiden mukaisesti.

Kysymyksiin vastaaminen ei vaadi laatupalkintomallin tai prosessijohtamisen osaamista, vaan kukin antaa oman arvionsa mielikuvansa perusteella. Kirjan tehtävänä on kehittää tätä mielikuvaa.

Kirja, kysymykset ja itsearviointiprosessi soveltuvat organisaation kehittämistyökaluksi ja koulutusmateriaaliksi, vaikka organisaatio ei ottaisikaan prosessijohtamisen toimintamallia käyttöön.

“Kirja on selkeästi ja hauskasti kirjoitettu. Kirja sopii prosessijohtamisen aiheeseen tutustumiseen, organisaation itsearviointiin, aiheen myymiseen organisaatiossa ja koulutukseen.” Kaija Heikkilä, laatupäällikkö, Varma-Sampo

E-kirjan tulostaminen estetty

FIN EISBN: 9519499296

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Hausjärvi, Hyvinkää-Hyvinge, Loppi, Nurmijärvi, Riihimäki
Ratamo-kirjastot.

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Laamanen, Kai

Asiantuntijayrittäjän liiketoimintaprosessit - EFQM 2010 itsearvioinnin työkirja : 38 hyvää kysymystä ja esimekkiparia

Laamanen, Kai.; Moisio, Jussi.; Tuominen, Kari

Yhteiskuntavastuuopas ISO 26000 : itsearvioinnin työkirja

Tuominen, Kari

Laatua projektien hallintaan : ISO 10006 : 53 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : itsearvioinnin työkirja : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Ijäs, Lasse

Työterveyttä ja -turvallisuutta : OHSAS 18001:2007 : itsearvioinnin työkirja : 41 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Korhonen, Eero