President Trump och vredens Amerika

Var en killer, sa fadern till sin unge son. Donald Trump växte upp till en rasande vinningslysten människa som varit framgångsrik som byggentreprenör, businessman, playboy, tevestjärna och till slut även som politiker. Vem är Donald Trump? Vad är det som gjort honom till en beundrad och fruktad kraftkarl som hela världen talar om? Vad förklarar hans framgång i presidentvalet? Journalisterna Saska och Laura Saarikoski är bosatta i Washington, D.C. i USA och arbetar som korrespondenter för Nordens största dagstidning Helsingin Sanomat.

Förlaget M 1. utgåva
SWE EISBN: 9789523330689

Ej tillgänglig.

Hiding in Plain Sight : The Invention of Donald Trump and the Erosion of America