Onnistumisen psykologiaa: Voimavaralähtöisiä teitä persoonallisuuden kehittämiseen ja kahleista vapautumiseen

Onnistumisen psykologiaa -kirjan punainen lanka on psykografia, filosofian tohtori Dietmar Friedmannin kehittämä kolmen tyypin persoonallisuusoppi. Psykografia on paitsi luonnekuvaus myös teoria persoonallisuuden kehitykseen ja eheytymiseen. Kirja on myös tutkielma erilaisista voimavaralähtöisistä menetelmistä ja niiden integroinnista. Ajatuksen voima on yksi tämän kirjan keskeisistä teemoista. Kirja sopii ihmisten kanssa työtä tekeville sekä tutkimusmatkaksi omaan persoonallisuuteen. Kirja sisältää harjoituksia, joiden avulla voi löytää yksilöllisiä ratkaisun teitä. Onnistumisen psykologiaa -kirja ymmärtää ihmisen inhimillisiä piirteitä ottamalla huomioon, että ihmiset ovat erilaisia.

Books on Demand 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Voiko persoonallisuus muuttua?

Ojanen, Markku

Voiko persoonallisuus muuttua?

Ojanen, Markku

Onnistumisen psykologiaa: Kanssakäymisen taitoja ja persoonallisuuden kehitystä psykografian avull

Abao, Ritva

Ilon psykologia

Dunderfelt, Tony

Uusi johtamisen psykologia

Haslam, S. Alexander; Reicher, Stephen D.; Platow, Michael J.