Oivaltava myyntityö : asiakkaana organisaatio
Oivaltava myyntityö - Asiakkaana organisaatio on kattava B2B-myynnin oppikirja, joka kuvaa myynnissä viime vuosina tapahtunutta murrosta ja sen aiheuttamia uusia osaamistarpeita. Kirjassa perusteellaan, miksi jokaisen on hyvä osata myyntitaitoja. Kirjassa korostuvat ratkaisumyynnin ja arvon tuottamisen näkökulmat: myynti on asiakkaan rinnalla kulkemista, toimivaa vuorovaikutusta ja asiakkaan tarpeiden tyydyttämistä. Kirjassa yhdistyvät kirjoittajien pitkä yrityselämän myyntiosaaminen, uusin tutkimustieto ja vahva pedagoginen kokemus. Oivaltava myyntityö - Asiakkaana organisaatio motivoi myynnin opiskeluun ja luo realistisen kuvan myynnistä ammattina. Se esittelee henkilökohtaisen myyntityön prosessin, tarjoaa yrityselämän esimerkkejä ja sisältää käytännön harjoituksia. Teos soveltuu ammattikorkeakoulujen ja korkeakoulujen myynnin opetukseen sekä kaikille, jotka haluavat kehittää myyntiosaamistaan.
Fås med följande bibliotekskort
Ej tillgänglig.