Näkökulmia hyvinvointiin. 4 / Tiina Hautala, Suvi Nenonen & Ilona Tanskanen (toim.)

Näkökulmia hyvinvointiin 4 luo läpileikkauksen vuoden 2005 tutkimus- ja kehittämishankkeisiin Turun ammattikorkeakoulun Hyvinvointipalvelujen tulosalueella. Kirjoittajat käsittelevät hyvinvointia kunnissa sekä ilmiöitä nuorten ja työikäisten arjessa. Asiantuntijuuteen kehittymiselle ja ohjaamiselle on omistettu oma osionsa. Näkökulmista syntyy kipinöitä. Kipinät sytyttäköön lukijamme! Teos on julkaistu myös painettuna ja on myytävänä kirjakauppa Granumissa.

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Työhyvinvointi

Manka, Marja-Liisa; Manka, Marjut