Lontoon kuninkaalliset kanit - Pako tornista

Elämä on seikkailu. Kaikki on maailmassa mahdollista, kun on tahtoa ja onnea, mehevä porkkana, tarkka nenä ja ripaus hullunrohkeutta! Pikkuruinen Sulo Ruskeahäntä on ylpeä Lontoon kuninkaallisten kanienjäsenyydestään. Järjestön, joka asuu Buckinghamin palatsin alla ja taistelee pahaa vastaan ympäri maailman. Mutta ylhäällä Lontoon kuuluisassa pilvenpiirtäjässä kammottavat Ratsit juonivat pahojaan aiheuttaakseen kaaoksen Yhdysvaltain presidentin vierailun aikana. Kun Sulo kidnapataan, näyttää siltä kuin ne onnistuisivat! Pääseekö Sulo ajoissa pakoon pelastaakseen vierailun? Hobitti, Ruohometsän kansa ja Fantastic Mr. Fox yhdistyvät tässä hurmaavassa sadussa, joka todistaa, että pienin kani voi olla suurin sankari. Kirjan on kuvittanut Kate Hindley. Kirjailijoista: Santa Montefioren kirjoja on käännetty 20 kielelle ja niitä on myyty yli 4 miljoonaa kappaletta Englannissa ja Euroopassa. Simon Sebag Montefioren palkittuja menestyskirjoja on julkaistu 48 kielellä.

Ej tillgänglig.

Lontoon kuninkaalliset kanit

Montefiore, Simon; Sebag Montefiore Santa

Lontoon kuninkaalliset kanit - Suuri timanttijahti