Kuka murhasi rouva Skrofin? - (Komisario Palmu ; 1) (ljudbok)

Ikivihreä dekkariklassikko esitteli lukijoille ensi kertaa komisario Palmun.Vanha, rikas leskirouva Skrof löydetään kuolleena asunnostaan. Kaasuhana on auki ja muutenkin itsemurha vaikuttaa ilmeiseltä. Tutkimuksia johtava komisario Palmu joutuu kuitenkin hyvin pian toteamaan, että kyseessä on murha.Tällä teoksella Mika Waltari voitti pohjoismaisen salapoliisiromaanikilpailun Suomen osakilpailun vuonna 1938 ja esitteli lukijoille komisario Palmun. Dekkariklassikko tunnetaan myös Matti Kassilan vuonna 1961 ohjaamana elokuvana Kaasua, komisario Palmu.

WSOY 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Kuka murhasi rouva Skrofin? - (Komisario Palmu ; 1)