Kestävä johtajuus : [bisneksen uusi elinehto]

Vastuullisesta liiketoiminnasta on tullut uusi arvonluonnin laji, jonka hallintaan perinteiset kvartaalitalouden ajattelumallit eivät pure. Kirja tarkastelee kestävää kehitystä ja yritysvastuuta liiketoiminnan arvonluonnin näkökulmasta. Kun yritys vie kestävän johtajuuden periaatteet liiketoimintastrategiansa ytimeen, se hyötyy siitä itse: vastuullinen toiminta, läpinäkyvyys ja sidosryhmien osallistaminen ovat nyt menestyksen edellytys. Käytännönläheinen kirja auttaa kirkastamaan vastuullisen toiminnan vision ja määrittämään tavoitteet sekä esittelee vastuullisen toiminnan mittausmallin.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi
Piki-kirjastot.