Kaunis kuin hetero, lyö kuin mies

Eräänä kauniina varsinaissuomalaisena maanantaiaamuna lemmikkieläimiä ja kadonneita aviopuolisoja etsimään tottunut yksityisetsivä Kullervo Valto saa kaksi erikoista toimeksiantoa. MC Keppostelijoiden ja salaperäisen kaunottaren, Danjan palkkaamana Valto pääsee kansainvälisten lapsikauppiaiden jäljille. Kun Humalistonkadun kukkakioskissa räjähtää pommi, Valto saa apua yllättävältä taholta. Hänen hyvä ystävänsä Rekka tuntuu tietävän asiasta enemmän kuin on halukas kertomaan. Ollaanko Suomessa taas valmiita poliittiseen murhaan? Mikä ihmeen järjestö on MiLF? Entä Vajaaälymystö ja Ultrat? Lähde mukaan hulvattomaan seikkailuun, niin saat vastauksen edellä mainittuihin kysymyksiin ja sinulle selviää, kuka naruista lopulta vetelee.

E-painos Oy 1. utgåva

Ej tillgänglig.