Johdatus sosiaalipsykologiaan, 3.-9. painos

Johdatus sosiaalipsykologiaan (3.-9. painos) on sosiaalipsykologista tutkimusta ja teorioita kuvaava oppikirja. Se on ensimmäinen suomenkielinen yleisesitys tältä alueelta neljännesvuosisataan. Teos on tarkoitettu sekä sosiaalipsykologian akateemisten opintojen johdannoksi että ammattikorkeakoulujen ja opistojen käyttöön etenkin aloilla, joilla sosiaaliset taidot ja ihmissuhteiden ymmärtäminen ovat olennainen osa ammattitehtäviä. Sosiaalipsykologinen tieto on tullut nopeasti muuttuvassa ja kansainvälistyvässä maailmassa yhä tärkeämmäksi kenelle tahansa. Tämä teos antaa tieteelliseen tutkimukseen ja keskusteluun perustuvaa tietoa mm. vuorovaikutuksesta, ryhmistä, arvoista ja ennakkoluuloista sekä ajattelun, tunteiden ja minuuden sosiaalisuudesta. Kirjaan on liitetty myös keskeisimpien sosiaalipsykologisten termien sanasto. Kirjan tekijät ovat Helsingin yliopiston sosiaalipsykologian laitoksen professoreja.

Edita Publishing Oy 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari