Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Gurumarkkinointi

Asiantuntija uskoo järjen voimaan, tunnehömppä ei kuulu töihin. Mutta hän on väärässä. Yksin järkeen luottavat jättävät käyttämättä valtaosan keinoista, joilla vaikuttaa päättäjien ostokäyttäytymiseen.

Haluatko sinäkin ymmärtää, mitä ostavan asiakkaasi korvien välissä todella tapahtuu? Helppolukuinen teos tempaa sinut mukaansa asiakkaan aivoituksiin. Se auttaa ymmärtämään, millaiset motiivit oikeasti vaikuttavat asiakkaan päätöksiin ja miten voit niiden avulla tukea myyntiäsi ja markkinointiasi.

Gurumarkkinointi kuvaa kymmenen ¬psykologista vipua, joiden avulla asiantuntija saa osaamisensa entistä paremmin kaupaksi. Kirja kertoo mielenkiintoisten esimerkkien ja tutkimustulosten avulla, miten turhamaisia, ennalta arvattavia lampaita me kaikki lopulta olemme.

Alma Talent 1. utgåva
FIN EISBN: 9789521416293

Fås med följande bibliotekskort

Ej tillgänglig.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Sissimarkkinointi

Parantainen, Jari

Haastajasta hittipalveluksi: Tuotteista ideastasi menestyjä

Apunen, Antti

Tuotteistaminen : rakenna palvelusta menestystuote 10 päivässä

Parantainen, Jari

Tuotepäällikön pelastuspakkaus

Parantainen, Jari

Markkinointi 3.0 : tuotteista asiakkaisiin ja ihmiskeskeisyyteen

Kotler, Philip