Globaali johtaminen: Älykkäät ratkaisut maailman ongelmiin

Nykyhetken akuutit haasteet globaalissa maailmassa hämmentävät meidät. Me todella elämme "pienenevässä maailmankylässä". Onko kehitys ollut hallittua ja onko tulevaa kehitystä mahdollista jotenkin ohjata ja hallita? Kirjassa tarkastellaan johtamista globaalissa ekosysteemissä. Ihmisen älykkyys on kehittynyt vuosituhansien aikana valtavasti, mutta se on vienyt ihmiskunnan tilanteeseen, jossa olemme vaaraksi itsellemme ja koko maapallolle. Myös siirtyminen tekoälyn aikakaudelle ennemmin tai myöhemmin tulee muuttamaan maailmamme täysin. Meillä on kaikki mahdollisuudet ja resurssit ratkaista globaalit ongelmamme, jos vain haluamme. Maapallon kansalaisina meidän tulisi viimein kasvaa aikuisiksi.

Alma Talent 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Älykäs itsensä johtaminen: näkökulmia henkilökohtaiseen kasvuun

Sydänmaanlakka, Pentti

Älykäs johtaminen 7.0 : miten kasvaa viisaaksi johtajaksi?

Älykäs julkinen johtaminen

Sydänmaanlakka, Pentti

Jatkuva uudistuminen : luovuuden ja innovatiivisuuden johtaminen / Pentti Sydänmaanlakka

Sydänmaanlakka, Pentti