Esimies ja coaching: Oivaltava coaching johtamisen työkaluna

"Nykyisessä työelämässä ihmisiä motivoivat yhä enemmän työn merkityksellisyys ja arjen energiatasapaino, ja johtamisessa on otettava huomioon koko henkilöstö ja sen kehitysvaiheet. Jos organisaatio ei ota henkilöstön tarpeita vakavasti, osaajat hakeutuvat valveutuneempiin työyhteisöihin. Esimies ja coaching kertoo, miten coaching voi kohentaa yksilön motivaatiota organisaatiossa. Kirjassa käydään läpi oivaltava coaching kehitysmenetelmänä, esitellään coaching-prosessin kulku ja perustekniikat ja kuvataan kirjoittajien kehittämä neliapilametodi. Kirjan kolmas laitos on tarkistettu ja päivitetty vastaamaan alan nykytilannetta. Se luo katsauksen myös coachingin tulevaisuudennäkymiin. Kirja on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat auttaa ihmisiä kehittymään ja herättää näissä sitoutumista, innostumista ja itseohjautuvuutta. Se soveltuu esimiehille, coaching-ammattilaisille, yritysvalmentajille ja aikuiskasvatuksen alalla toimiville."

Tietosanoma 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Huono johtaminen: Tuhon tieltä toimivaan työyhteisöön

Juuti, Pauli