Brändin ilmeen johtaminen

    Brändin ilmeen johtaminen / Juha Pohjola

    Uudet liiketoimintamallit ja digitalisaatio ovat mullistaneet sen, miten brändin visuaalisen ilmettä hallitaan: moderni viestintäympäristö koettelee brändi-identiteetin rajoja. Asiakaskokemuksen ja -polun johtaminen digitaalisessa ympäristössä asettaa omat haasteensa. Visuaalisen ilmeen suunnittelun perusteet pitävät, mutta painotukset ja suunnittelun lähtökohdat ovat muuttuneet; avainasemassa ovat moninaisten brändin ilmenemismuotojen tunnistettavan tyyli ja käyttäytymisen hallinta. Muutos haastaa brändistrategiat sekä tavat, jolla tuotemerkit määritellään ja kuvataan suunnittelijoille. Brändin ilmeen johtaminen on työkirja brändi-, markkinointi- ja viestintäalan asiantuntijoille sekä aloja opiskeleville. Teos pureutuu brändin kehittämisen perusteisiin ja visuaalisen ilmeen ohjeistamiseen sekä antaa konkreettiset työkalut visuaalisen ilmeen johtamiseen.

    brändit johtaminen brändäys mainonta markkinointiviestintä visuaalinen viestintä visuaalinen suunnittelu visualisointi organisaatiot yritykset palvelustrategiat ostokäyttäytyminen asiakaskokemus graafinen viestintä verkkokauppa (verkkoliiketoiminta) markkinointi

    Alma Talent 1.utgåva
    FIN EISBN:9789521437427