Asiakkaan matkassa : tuotekeskeisyydestä symbioosistrategiaan
Kirja nostaa asiakkaan aidosti keskiöön ja korostaa asiakasta ymmärtävän toimintamallin ylivoimaisuutta konkreettisten esimerkkien avulla. Tämän teoksen avulla löydät symbioosistrategiaksi kutsutun asiakkuusajattelun syvimmän tason. Asiakkuuksien polun systemaattinen johtaminen luo parhaimmillaan yrityksen ja asiakkaan välisen symbioosin ja ylivoimaisen kilpailuedun.
”Tämä on suomalaisen business-kirjallisuuden helmi. – – Ansiokasta pohdintaa digitaalisesta murroksesta ilman turhaa knoppitiedolla briljeerausta.” - Tuomo Meretniemi, toimitusjohtaja, Aurinkomatkat
"Kirja antaa uuden ja tuoreen näkökulman asiakaskeskeiseen liiketoimintaan. Kirja on selkeä ja helppo työkalu aikaansa seuraavan yrityksen avainhenkilöille." - Jarkko Konttinen, Finnair Oyj, markkinointijohtaja
"Ennen myyjä haki ostajaa, mutta nyt ostaja hakee myyjää. – – Symbioosistrategia on mystisyydessään kiehtova – erityisesti meille jäsentensä omistamille osuustoiminnallisille yrityksille." - Veli-Pekka Ääri, SOK, CMO
"Unohda strategiapalaverit ja lue tämä kirja ajatuksella! Kirjoittajat pitävät rikkaan ja monipuolisen matkan ajan fokuksen tiukasti olennaisessa – asiakasarvossa." - Jari Perko, ASML, toiminnanjohtaja
”Ajattelu symbioosista asiakkuusajattelun dna:na on todella osuva. – – Kirjoittajien laaja kokemus ja osaaminen markkinoinnissa tulevat erinomaisesti esiin." - Tuuli Kahma, Breezeway Oy