Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek
  1. ...And the Clients Went Wild!: How Savvy Professionals Win All the Business They Want

    Kuzmeski, Maribeth
    John Wiley and Sons, Inc. 2010 1. utgåva

    Combine social media with traditional marketing techniques for breakthrough results! While social media is doing much to change the marketing landscape, it doesn't mean you have...

  2. (V)ihastuttava mainoskieli : fraaseista fiiliksiin

    Parviainen, Taina
    Kauppakamari 2015 1. utgåva

    (V)ihastuttava mainoskieli – fraaseista fiiliksiin esittelee suomalaisia mainonnan tekijöitä ja heidän ajatuksiaan omasta työstään ja erilaisista mainoskampanjoista. Teos on tarkoi...

  3. 100 faktaa myynnistä

    Koivumäki, Andrei; Kortesuo, Katleena
    Alma Talent 2019 1. utgåva

    Myyjät haluavat nopeita tuloksia, ja myyntikirjat tarjoavat hitaan vastauksen. Tämä kirja on toisenlainen. Voit avata kirjan mistä kohtaa tahansa ja löydät aina myyntifaktan. Se vo...

  4. 101 Amazing Facts about Wine

    Goldstein, Jack
    Andrews UK 2013 1. utgåva

    Do you know how much the most expensive bottle of wine ever auctioned sold for? Or how the production processes of red and white wine differ? What should you be doing when a waiter...

  5. 140 Characters: A Style Guide for the Short Form

    Sagolla, Dom
    John Wiley and Sons, Inc. 2009 1. utgåva

    Make the most of your messages on Twitter, Facebook, and other social networking sites The advent of Twitter and other social networking sites, as well as the popularity of text...

  6. 50 keissiä asiakaspalvelusta

    Kortesuo, Katleena
    Kauppakamari 2014 1. utgåva

    50 tarinaa onnistumisista ja epäonnistumisista.

  7. Access All Areas: A Real World Guide to Gigging and Touring

    Wilkins, Trev
    Elsevier 2007

    From the paperwork to the practical aspects, Access All Areas gives you an excellent insight into the live music and touring industry. Drawing on a vast range of real-world experie...

  8. Ads to Icons; How Advertising Succeeds in a Multimedia Age

    Springer, Paul
    Kogan Page 2007 1. utgåva

    From Ads to Icons explores the current and future direction of advertising. The book is divided into two parts. Part one comprises 50 international case studies of new and iconic a...

  9. Akatemiasta markkinapaikalle : johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina

    Puusa, Anu
    Talentum 2012

    Ainutlaatuinen teos yhdistää johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteen ja samaan pakettiin. Se kietoo yhteen organisaation sisäisen johtamisen ja yrityksen ulkoisen asiakasraja...

  10. Akatemiasta markkinapaikalle: johtaminen ja markkinointi aikansa kuvana

    Puusa, Anu; Juuti, Pauli; Laukkanen, Tommi; Reijonen, Helen
    Alma Talent 2015 1. utgåva

    Akatemiasta markkinapaikalle - Johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina -kirja on Kauppatieteellisen alan vuoden 2016 pääsykoekirja. Menestymiseen vaikuttavat keskeisesti asiakka...

  11. Älä yritä! : tätä sinulle ei kerrota yrittämisestä

    Jääskeläinen, Janne
    Kauppakamari 2015 1. utgåva

    Älä yritä! on kivuliaan suorapuheinen kirja aloittavalle tai tuoreelle yrittäjälle. Kirjassa käydään läpi kaunistelematta yrittämiseen liittyviä ongelmia ja haasteita. Selkeiden n...

  12. Älykäs myynnin ohjaaminen

    Rubanovitsch, Mika D.; Valorinta, Ville
    Eccomodation 2010

    Lukemalla tämän käytännönläheisen kirjan järkiperäistät yrityksesi myynnin ohjauksen. Varmistat, että oikeat myyjät tapaavat oikeat asiakkaat riittävän usein. Yritysten ylin johto...

  13. Amaze your customers! : creative tips on winning & keeping your customers

    Zanetti, Daniel
    Kogan Page 2006

    Discover new strategies to amaze your customers…This comprehensive and entertaining guide demonstrates the ways in which companies, both large and small, can attract and win new cu...

  14. Ammattifasilitaattorin käsikirja

    Nummi, Pepe
    Kustannusosakeyhtiö Bookcover 2023 1. utgåva

    Ammattifasilitaattorin käsikirjassa Pepe Nummi – fasilitaattori, jolla on vuosikymmenten kokemus ryhmien kanssa työskentelystä – esittelee dialogiin pohjautuvan lähestymistavan ryh...

  15. Areena - Yritysviestinnän käsikirja

    Kortetjärvi-Nurmi, Sirkka; Murtola, Kaarina
    Edita Publishing Oy 2016 1. utgåva

    Areena on työelämälähtöinen viestinnän perusteos, joka soveltuu oppimateriaaliksi korkeakouluihin sekä käsikirjaksi työpaikoille ja yrittäjille. Viestintää tarkastellaan yritysten...

  16. Areena : yritysviestinnän käsikirja

    Kortetjärvi-Nurmi, Sirkka
    Edita Publishing Oy 2015 1. utgåva

    Areena on työelämälähtöinen viestinnän perusteos, joka soveltuu oppimateriaaliksi korkeakouluihin sekä käsikirjaksi työpaikoille ja yrittäjille. Viestintää tarkastellaan yritysten...

  17. The art and science of technical analysis market structure, price action and trading strategies

    Grimes, Adam
    Wiley 2012

    A breakthrough trading book that provides powerful insights on profitable technical patterns and strategiesThe Art and Science of Technical Analysis is a groundbreaking work that b...

  18. Arvoa liiketoimintaan: brandin lanseeraus vuodessa

    Viita, Hanna
    Alma Talent 2020 1. utgåva

    Mitä elementtejä haluaisit huomioida ja mitä työkaluja hyödyntää? Mikä on yrityksen strategian ja position rooli työssäsi? Miten käsittelet matkan varrella tulevat haasteet ja muut...

  19. Arvoa tuottava asiointikokemus : hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä

    Kuusela, Hannu
    Tampere University Press 2002

    Arvoa tuottava asiointikokemus -Hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä Millaisia hyötyjä ja uhrauksia henkilökohtaiseen ja sähköiseen asiointiin...