Kundtjänst och marknadsföring
-
...And the Clients Went Wild!: How Savvy Professionals Win All the Business They Want
Kuzmeski, MaribethJohn Wiley and Sons, Inc. 2010 1. utgåvaCombine social media with traditional marketing techniques for breakthrough results! While social media is doing much to change the marketing landscape, it doesn't mean you have...
-
(V)ihastuttava mainoskieli : fraaseista fiiliksiin
Parviainen, TainaKauppakamari 2015 1. utgåva(V)ihastuttava mainoskieli – fraaseista fiiliksiin esittelee suomalaisia mainonnan tekijöitä ja heidän ajatuksiaan omasta työstään ja erilaisista mainoskampanjoista. Teos on tarkoi...
-
-
100 faktaa myynnistä
Koivumäki, Andrei; Kortesuo, KatleenaAlma Talent 2019 1. utgåvaMyyjät haluavat nopeita tuloksia, ja myyntikirjat tarjoavat hitaan vastauksen. Tämä kirja on toisenlainen. Voit avata kirjan mistä kohtaa tahansa ja löydät aina myyntifaktan. Se vo...
-
101 Amazing Facts about Wine
Goldstein, JackAndrews UK 2013 1. utgåvaDo you know how much the most expensive bottle of wine ever auctioned sold for? Or how the production processes of red and white wine differ? What should you be doing when a waiter...
-
140 Characters: A Style Guide for the Short Form
Sagolla, DomJohn Wiley and Sons, Inc. 2009 1. utgåvaMake the most of your messages on Twitter, Facebook, and other social networking sites The advent of Twitter and other social networking sites, as well as the popularity of text...
-
50 keissiä asiakaspalvelusta
Kortesuo, KatleenaKauppakamari 2014 1. utgåva50 tarinaa onnistumisista ja epäonnistumisista.
-
Access All Areas: A Real World Guide to Gigging and Touring
Wilkins, TrevElsevier 2007From the paperwork to the practical aspects, Access All Areas gives you an excellent insight into the live music and touring industry. Drawing on a vast range of real-world experie...
-
Ads to Icons; How Advertising Succeeds in a Multimedia Age
Springer, PaulKogan Page 2007 1. utgåvaFrom Ads to Icons explores the current and future direction of advertising. The book is divided into two parts. Part one comprises 50 international case studies of new and iconic a...
-
Akatemiasta markkinapaikalle : johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina
Puusa, AnuTalentum 2012Ainutlaatuinen teos yhdistää johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteen ja samaan pakettiin. Se kietoo yhteen organisaation sisäisen johtamisen ja yrityksen ulkoisen asiakasraja...
-
Akatemiasta markkinapaikalle: johtaminen ja markkinointi aikansa kuvana
Puusa, Anu; Juuti, Pauli; Laukkanen, Tommi; Reijonen, HelenAlma Talent 2015 1. utgåvaAkatemiasta markkinapaikalle - Johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina -kirja on Kauppatieteellisen alan vuoden 2016 pääsykoekirja. Menestymiseen vaikuttavat keskeisesti asiakka...
-
Älä yritä! : tätä sinulle ei kerrota yrittämisestä
Jääskeläinen, JanneKauppakamari 2015 1. utgåvaÄlä yritä! on kivuliaan suorapuheinen kirja aloittavalle tai tuoreelle yrittäjälle. Kirjassa käydään läpi kaunistelematta yrittämiseen liittyviä ongelmia ja haasteita. Selkeiden n...
-
Älykäs myynnin ohjaaminen
Rubanovitsch, Mika D.; Valorinta, VilleEccomodation 2010Lukemalla tämän käytännönläheisen kirjan järkiperäistät yrityksesi myynnin ohjauksen. Varmistat, että oikeat myyjät tapaavat oikeat asiakkaat riittävän usein. Yritysten ylin johto...
-
Amaze your customers! : creative tips on winning & keeping your customers
Zanetti, DanielKogan Page 2006Discover new strategies to amaze your customers…This comprehensive and entertaining guide demonstrates the ways in which companies, both large and small, can attract and win new cu...
-
Ammattifasilitaattorin käsikirja
Nummi, PepeKustannusosakeyhtiö Bookcover 2023 1. utgåvaAmmattifasilitaattorin käsikirjassa Pepe Nummi – fasilitaattori, jolla on vuosikymmenten kokemus ryhmien kanssa työskentelystä – esittelee dialogiin pohjautuvan lähestymistavan ryh...
-
Areena - Yritysviestinnän käsikirja
Kortetjärvi-Nurmi, Sirkka; Murtola, KaarinaEdita Publishing Oy 2016 1. utgåvaAreena on työelämälähtöinen viestinnän perusteos, joka soveltuu oppimateriaaliksi korkeakouluihin sekä käsikirjaksi työpaikoille ja yrittäjille. Viestintää tarkastellaan yritysten...
-
Areena : yritysviestinnän käsikirja
Kortetjärvi-Nurmi, SirkkaEdita Publishing Oy 2015 1. utgåvaAreena on työelämälähtöinen viestinnän perusteos, joka soveltuu oppimateriaaliksi korkeakouluihin sekä käsikirjaksi työpaikoille ja yrittäjille. Viestintää tarkastellaan yritysten...
-
The art and science of technical analysis market structure, price action and trading strategies
Grimes, AdamWiley 2012A breakthrough trading book that provides powerful insights on profitable technical patterns and strategiesThe Art and Science of Technical Analysis is a groundbreaking work that b...
-
Arvoa liiketoimintaan: brandin lanseeraus vuodessa
Viita, HannaAlma Talent 2020 1. utgåvaMitä elementtejä haluaisit huomioida ja mitä työkaluja hyödyntää? Mikä on yrityksen strategian ja position rooli työssäsi? Miten käsittelet matkan varrella tulevat haasteet ja muut...
-
Arvoa tuottava asiointikokemus : hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä
Kuusela, HannuTampere University Press 2002Arvoa tuottava asiointikokemus -Hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä Millaisia hyötyjä ja uhrauksia henkilökohtaiseen ja sähköiseen asiointiin...