Anteeksianto : tie rauhaan ja vapauteen

Anna anteeksi – otat ison askeleen kohti mielenrauhaa ja onnellisuutta. Anteeksianto – Tie rauhaan ja vapauteen käsittelee anteeksiantoa useista eri näkökulmista. Kirjassa tuodaan esille anteeksiannon positiivista vaikutusta terveyteen, ihmissuhteisiin sekä yleiseen hyvinvointiin. Anteeksiannon voimaa käsitellään teoksessa ihmisten omien kokemusten, konkreettisten esimerkkien ja käytännöllisten vinkkien avulla. Kirja tarjoaa keinoja, miten anteeksianto voi toimia eheytymisen ja kasvun välineenä. Anteeksianto antaa ihmiselle mielenrauhaa ja vapauttaa tukahdutettuja tunteita. Tohtori Harri Virolainen ja tohtori Ilkka Virolainen ovat useiden vuosien luennoineet ja opettaneet anteeksiantoon ja tunteiden käsittelyyn liittyviä teemoja niin Suomessa kuin ulkomaillakin.

Tammi 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Anteeksianto: Tie vapauteen ja rauhaan

Virolainen, Ilkka; Virolainen, Harri