Anna tähtien johdattaa sinut menestykseen

Anna tähtien johdattaa sinut menestykseen Saavuta tavoitteesi elämässäsi tähtien avulla!

Kaipaatko rikkaampaa elämää, enemmän energiaa tai aivan uutta uraa? Anna tähtien johdattaa sinut menestykseen on astrologinen elämäntaito-opas täynnä inspiraatiota ja ohjeita sinulle, joka haluat saada enemmän irti elämästäsi. Lue miten tähtimerkkisi vaikuttaa sinuun, mitkä taivaankappaleet antavat potkua urallesi ja milloin tähtien mukaan on oikea - tai väärä - hetki tehdä suuria askeleita elämässäsi.

Saat tietää, miten saat parhaimman hyödyn uudenkuun voimasta, auringon voimakkaasta energiasta ja Marsin toimintavoimasta sekä Jupiterin ja Venuksen tuomasta onnesta. Saat tietoa myös siitä mitä sinun pitäisi välttää Merkuriuksen perääntyessä ja miten Saturnus vaikuttaa toimiisi. Kirjassa esitetään tapahtumien ajankohdat aina vuoteen 2047.

Kirjailija Helena Biehl kertoo myös omasta elämänmatkastaan, jossa astrologia on toiminut tärkeänä menestyksen välineenä.

HarperCollins Nordic 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Happy life: Förändra ditt liv med stjärnorna som kompass

Biehl, Helena