5 AM CLUB - Ota aamut haltuusi, kohenna elämääsi

5 AM CLUB - Ota aamut haltuusi, kohenna elämääsi VOITTAMINEN ALKAA ALOITUKSESTA

Inspiroiva ja rehellinen kirja siitä, miten yksinkertaiset muutokset voivat muuttaa elämäämme

Robin Sharma on yksi maailman vaikuttavimmista johtajuuden ja henkilökohtaisen elämähallinnan asiantuntijoista. 5AM CLUB-kirjassaan hän antaa käytännönläheisiä neuvoja siihen, miten jokainen voi löytää oman menestyksensä salaisuuden aamun varhaisista tunneista. Sharman menetelmä hyödyntää Mindfullness- ja meditaatio-tekniikoita ja auttaa vähentämään stressiä, lisäämään tuottavuutta, parantamaan keskittymistä ja ennen kaikkea, voimaan paremmin.

5AM CLUB

o Käytä aamun ensimmäiset maagiset tunnit hyväksesi ja luo perusta terveellisemmälle,

vähemmän stressaavalle ja energisemmälle elämälle

o Vaiheittaisen menetelmän avulla löydät aikaa treenata, meditoida ja kehittyä

o Vapauttaa luovuutta ja parantaa keskittymistä

Robin Sharma on arvostettu johtajuusvalmentaja, elämänhallinnan asiantuntija, luennoitsija ja kirjailija. Hän on aiemmin työskennellyt asianajajana. Hän on kirjoittanut useita elämänhallinnan kirjoja, joista tunnetuin on Munkki, joka myi Ferrarinsa, ja hänen kirjojaan on käännetty yli yhdeksällekymmenelle kielelle.

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda