Tiltu ja Lettu - Leikkimökin asukas (ljudbok)

Valloittava uusi lastenkirjasarja! Kutkuttavan hauska tarina sisaruksista Onnelin ja Annelin henkeen aloittaa lastenkirjasarjan. Upouusi vaaleanpunainen leikkimökki seisoo vihdoin pihassa! Sisarukset Tiltu ja Lettu laittavat heti hiekkakakun uuniin paistumaan. Vaan mitä ihmettä? Uunista löytyykin herkullinen suklaakakku. Ja kuka sen on leiponut? Pieni hassu ukko, joka väittää asuvansa heidän leikkimökissään.  Ainakin talvet - kesät se nukkuu kesäunta puutarhassa, erehdyttävästi puutarhatontun näköisenä. Kaksi pikkutyttöä saa polvenkorkuisen kaverinsa kanssa melkoisen hullunmyllyn aikaiseksi.

WSOY 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda