Elämää tehosekoittimessa ja muita kirjoituksia (ljudbok)

Olennaisuuksia naisen elämästä

Huonon Äidin sanallisia täsmälaukauksia jokaisen ruuhkavuosissa rimpuilevan kipupisteisiin!

Ruuhkavuotisen dieettipäiväkirja. - Sovituskoppikriisi eli miten näytät pakastebroilerilta. - Näin neuvot muita imuroinnissa. - KonMari on perversseille. - Muovikukat ovat nättejä parvekkeella sekä täydet meikit naamassa nukkumisen taito.

Sari Helin havainnoi tutulla tyylillään naisen elämän olennaisia tapauksia. Elämää tehosekoittimessa on koottu hänen Anna-lehteen, Kotivinkkiin ja Kaksplussaan kirjoittamistaan kolumneista sekä uusista, ennen julkaisemattomista teksteistä.

Naistenlehdissä kolumnoiva Helin on myös Huono Äiti, sosiaalisen median hahmo, josta kaikki ruuhkavuosissaan ryytyvät voivat löytää itsensä. Sadattuhannet naiset seuraavat Huonon Äidin some-elämää joka viikko.

Sari Helin (s. 1968) on kirjoittanut kolumneja naistenlehtiin jo vuosien ajan. Hän on myös Huono Äiti, jonka blogi on maan luetuin perheblogi. Helin on julkaisut aiemmin kirjat Huonon Äidin seksikirja sekä Huono Äiti: Tunnustuksia.

Tammi 1. utgåva
FIN EISBN: 9789513196820