Bikinirajatapaus ja muita sinkkuelämän iloja (ljudbok)

Sensuroimaton, tyrskähdyttävä, liikuttava... Mielikuvituspoikaystävän hävytön pikkusisko on täällä

Viestin odottamisen ensimmäinen vaihe on cool ja asiallinen. Ei tarvitse vastata heti. Tässä vaiheessa uskotaan, toivotaan ja luotetaan, että kyllä se vastaa. Kaikki ok. Mutta mikään ei ole ok.

Kohta rupeavat papatit kuumenemaan taskussa, ja se on vasta alkua. Kun Big Balls Turbo -Combatin sytytyslanka alkaa sihistä jalkovälissä, ollaan viestin odottamisen vaiheessa kaksi, johon kuuluu kännykän pakonomainen näprääminen. Tätä kestää seuraavat viisi kuusi tuntia. Voimia siihen.

Tervetuloa matkalle sinkkuuden ytimeen! Bikinirajatapaus johdattaa ujostelematta ohi Tinder-sydänten kohti sinkkuelämän kiperimpiä kysymyksiä: Miksi ihastun aina vääriin tyyppeihin? Mitä tapahtuu, jos viivyn treffeillä vessassa liian kauan? Mitä yhteistä on deittailulla ja uuden Netflix-sarjan aloittamisella? Mitkä ovat viestin odottamisen viisi vaihetta?

Ronski ja rehellinen Bikinirajatapaus on sinkkujen korvaamaton vertaistuki, seurustelevien tirkistysreikä, seksikommellusten gladiaattoriareena ja käytöksen kultainen kirja ekoille treffeille.

Atena Kustannus Oy 1. utgåva

Ej tillgänglig.