Skip to main content
All libraries

Yrityskulttuuri on kuningas: Mikä, miksi ja miten?

Kaikki alkaa yrityskulttuurista. Oikeanlainen yrityskulttuuri rakennetaan jokaisen yrityksen omista lähtökohdista; sitä ei voi kopioida. Voittavan kulttuurin rakentaminen edellyttää työntekijäymmärrystä. Sen ja yrityskuluttuurin avulla muodostetaan toivotunlainen työntekijäkokemus, joka taas johtaa toivottuun asiakaskokemukseen; näiden kokemusten rajapinnassa syntyvät organisaation todellinen brändi ja maine. Parhaimmillaan asiakaskokemus johtaa asiakasuskollisuuteen, joka lopulta määrittää yrityksen menestyksen. Kaikki lähtee organisaation ihmisistä ja kulttuurista, joka ohjaa heidän toimintaansa. Siksi kulttuuri on kuningas. Tämä helppolukuinen - ja räväkkä - kirja auttaa tämän vuosituhannen johtajia sekä ymmärtämään että johtamaan yrityksen kulttuuria.

Alma Talent 1. edition
FIN EISBN: 9789521435669

Available with these library cards


Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

You may be interested in...

Kulttuuristrategia : rakenna yrityskulttuuri, jota työntekijät, asiakkaat ja omistajat rakastavat

Rossi, Asta

Työnantajabrändi ja työntekijäkokemus: rakenna vetovoimainen työpaikka, jota tavoittelemasi työntekijät rakastavat ja kilpailijasi kadehtivat

Huhta, Miikka; Myllyntaus, Visa; Savolainen, Jalmari

Työnantajabrändi ja työntekijäkokemus: rakenna vetovoimainen työpaikka, jota tavoittelemasi työntekijät rakastavat ja kilpailijasi kadehtivat

Huhta, Miikka; Myllyntaus, Visa

Tulevaisuuskyvykäs organisaatio

Luukka, Panu

Positiivinen johtaminen: johda paremmin opetus- ja kasvatusalalla

Wenström, Sanna