Skip to main content
All libraries

Vaikuttajamarkkinointi

Vaikuttajamarkkinointi on kattava ja käytännöllinen opas kaupallisen vaikuttajamarkkinoinnin tulokselliseen suunnitteluun ja toteutukseen. Se auttaa ymmärtämään, miten ja miksi vaikuttajamarkkinointia tehdään. Se opastaa, miten vaikuttajamarkkinoinnissa kannattaa lähteä liikkeelle ja keitä vaikuttajat oikein ovat. Kirjan avulla pystyt myös löytämään juuri omalle yrityksellesi sopivimmat tavat tehdä vaikuttajamarkkinointia, varmistamaan sen tehokkuuden ja välttämään tyypillisimmät virheet ja karikot. Käytännön vinkkien ja työkalujen lisäksi kirja sisältää inspiroivia case-esimerkkejä ja ajankohtaisia asiantuntijahaastatteluja. Misme Halonen (KTM) on digimarkkinointi- ja PR-ammattilainen, joka on työskennellyt vaikuttajien kanssa lähes kymmenen vuoden ajan ja nähnyt aitiopaikalta alan muutoksen ja ammattimaistumisen.

Alma Talent 1. edition
FIN EISBN: 9789521439667

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Menesty digimarkkinoinnilla 2.0

Komulainen, Minna

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura

Moccalattehipsteri : kiistakirjoituksia markkinoinnista

Vassinen, Riku

Markkinointi on tarinankerrontaa

Leppänen, Erkki

Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa

Filenius, Marko