Skip to main content
All libraries

Sinisen meren strategia

Kansainvälisen bestsellerin uunituore laajennettu painos antaa päivitettyjä ja uusia ohjeita siitä, miten pitää sininen meri sinisenä ja välttää punaiset meret. Kirja perustuu tutkimukseen 150 strategisesta toimenpiteestä, jotka kattavat yli sadan vuoden ajanjakson ja 30 toimialaa. Tutkimuksensa pohjalta kirjoittajat esittävät, ettei pysyvää menestystä saavuteta kilpailemalla vaan luomalla valtameriä: uusia, kasvumahdollisuuksiltaan otollisia markkina-alueita. Kirjassa selostetaan järjestelmällisesti, miten kilpailijat pudotetaan pelistä, ja esitellään periaatteita ja keinoja, joita mikä tahansa yritys voi käyttää luodakseen sinisiä meriä ja hyödyntääkseen niitä.

Available with these library cards


Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

You may be interested in...

Uusi sininen meri: rohkeus kasvaa

Kim, W. Chan; Mauborgne, Renée

Strategia 2013 : itsearvioinnin työkirja : 50 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Tuominen, Kari

Steve Jobs

Isaacson, Walter

Mielipidejohtaja : voittajan resepti toimialasi valloitukseen

Kurvinen, Jarkko

Onnistu kasvuyrittäjänä

Pyykkö, Manne