Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen / Timo Valvio

    Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen / Timo Valvio

    Miten asiakasta tulisi palvella? Mitä asioita asiakkaalle jää palvelutapahtumasta mieleen? Mihin palveluntuottajan tulisi erityisesti kiinnittää huomiota?

    Asiakastyytyväisyyden saavuttaminen edellyttää asiakaspalvelijalta palveluprosessin hyvää hallintaa alusta loppuun saakka. Asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen, ammattitaitoinen palveluasenne ja asiakkaan kunnioitus ovat keskeinen osa hyväksi koettua palvelun laatua. Kirjassa kuvataan muun muassa asiakaspalveluun vaikuttavia tekijöitä ja annetaan neuvoja onnistuneiden palvelukokemusten tuottamiseen.

    Teoksessa yhdistyvät kirjoittajan yli 20 vuotta kestänyt ura kouluttajana, pitkä kokemus esimiestehtävistä ja omakohtaiset palvelukokemukset, jotka sitovat kirjan teoriaosuudet arkielämään.

    Saatavilla myös paperikirjana Helsingin kauppakamarilta, tilaa tästä!

    asiakaspalvelu asiakastyö laatu palvelut asiakaslähtöisyys asiakassuhde asiakkaat kohtaaminen vuorovaikutus asenteet viestintä sanaton viestintä palaute reklamaatio valitukset

    Kauppakamari
    FIN EISBN:9789522460646

    You may be interested in...