CRM ja muutoksen tuska : asiakkuudet haltuun

    CRM ja muutoksen tuska : asiakkuudet haltuun / Tommi Oksanen

    Jos asiakaslähtöisyys olisikin enemmän kuin pelkkä mantra?
    Monet yritykset investoivat asiakaslähtöisyyden nimissä CRM-järjestelmiin. Käyttöönoton jälkeen kuitenkin usein huomataan, että hyödyt jäävät kauas asetetuista tavoitteista.
    CRM:n onnistuneella käyttöönotolla parannetaan yrityksen valmiuksia tehdä parempaa bisnestä – sekä yrityksen että asiakkaan kannalta. Tässä kirjassa kerrotaan teoriaan ja kokemukseen pohjautuen, miten onnistunut CRM-käyttöönotto toteutetaan sen alkumetreistä ensimmäisen käyttöönottovuoden loppuun saakka.

    asiakkuudenhallinta projektit yritykset yritysstrategiat asiakkaat asiakassuhde asiakaslähtöisyys

    Talentum
    FIN EISBN:9789521416415

    You may be interested in...