Asiakassuhteiden hallinta ja kehittäminen pähkinässä : EFQM 5e

    Asiakassuhteiden hallinta ja kehittäminen pähkinässä : EFQM 5e / Kari Tuominen

    Päivitetty EFQM 2013 mukaiseksi. Täydennetty arviointitaulukolla. Saatavilla e-kirjana.

    Organisaatio hallitsee ja kehittää asiakas-suhteitaan:

    Menestyvät organisaatiot määrittelevät ja täyttävät päivittäiseen asiakasyhteydenpitoon liittyvät vaatimukset sekä käsittelevät saadut palautteet ja valitukset.

    Ne selvittävät asiakkaiden tarpeita, odotuksia ja huolenaiheita sekä ottaa ne huomioon sekä määrittelevät asiakastyytyväisyyden.

    Ne pitävät yllä luovuutta ja innovatiivisuutta myynnissä ja asiakaspalvelussa sekä luovat lisäarvoa koko toimitusketjulle.

    Ne opastavat asiakkaita tuotteiden vastuulliseen käyttöön.

    Kirja on osa kirjasta:
    EFQM 5 - Prosessit - 2013

    Lisätietoja:
    Pika-arviointi.pdf
    Tuoteluettelo.pdf
    Oppaiden etusivu.pdf

    asiantuntijaorganisaatiot benchmarking yritykset menestyminen itsearviointi laadunhallinta asiakastyytyväisyys asiakkaat asiakassuhde asiakaslähtöisyys markkinointi

    Benchmarking
    FIN EISBN:9789522281272

    You may be interested in...