Asiakaspalvelu Ammattina™ – Osa 1: Asiakaspalvelun perusteet

    Asiakaspalvelu Ammattina™ – Osa 1: Asiakaspalvelun perusteet / Juha Jokinen

    Asiakaspalvelu ammattina™ on asiakaspalvelutaitojen oppikirja, tiivis käsikirja liiketalouden opintojen tueksi. Kirja on Suomen ensimmäinen aito e-oppikirja ammatilliseen 2. asteen opetukseen, eikä siitä ole suunniteltu painettavaksi. Kirjan tietosisältö on tehty perinteisesti, mutta muuten on haettu uusia toimintamalleja ja uusia mahdollisuuksia. Sisältö on suunniteltu niin, että se täyttää tai ylittää liiketalouden perustutkinnon Asiakaspalvelu 30 osp tutkinnon osan tavoitteet, mutta se soveltuu myös muihin asiakaspalvelua sisältäviin opintoihin. Asiakaspalvelun perusteet osiossa perehdytään asiakaspalvelun peruskäsitteisiin, taidolliseen osaamiseen, sekä asiakaspalvelun tehtäviin, vuorovaikutukseen ja myyntiin. Vaikka pelkällä lukemisella ei näitä taitoja opi, niin tästä saa eväitä oman osaamisen pohjaksi.

    Liiketalouden perustutkinto Merkonomi Asiakaspalvelu Myynti Asiakaspalvelu Myynti Tuote Asiakas Palvelu Laatu Reklamaatio Jälleenmyyjä Loppuasiakas Kuluttaja Ulkoinen asiakas Sisäinen asiakas Hyödyke Markkinointi

    MIG Design Oy 2.edition
    FIN EISBN:9789529356607

    You may be interested in...