Skip to main content
All libraries

Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen

Liian monet yritykset väittävät olevansa asiakaskeskeisiä, vaikka teot puuttuvat. Yrityksissä ajatellaan edelleen, että asiakkaat ovat olemassa yrityksiä varten eikä päinvastoin. Asiakaskokemus ja sen johtaminen lähtevät ajatuksesta siirtää asiakkaat aidosti yrityksen toiminnan keskiöön ja luoda heille merkityksellisiä kokemuksia. Kun yritys maksimoi asiakkaille tuottamansa arvon, se maksimoi myös oman tuottonsa. Tämä kirja on poikkileikkaus asiakaskokemuksen johtamisesta. Se sisältää väittämiä, faktoja, mielipiteitä ja konkreettisia esimerkkejä edelläkävijäyritysten tavoista johtaa asiakaskokemusta. Näkemyksiään asiakaskokemuksesta valottavat kokeneet suomalaiset yritysmaailman vaikuttajat Ikeasta, TeliaSonerasta, Tapiolasta, Viking Linesta, Alkosta, Management Eventsista, Bob Helsingistä, TDC:stä ja Finnairista. Kirjassa on esimerkkejä asiakaskokemuksen johtamisesta myös kansainvälisistä yrityksistä, kuten Amazon, O2, Zappos, American Express ja Walmart.

Available with these library cards


Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi
Piki-kirjastot.

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

You may be interested in...

50 keissiä asiakaspalvelusta

Kortesuo, Katleena

Asiakkaan aikakausi : rohkeus + rakkaus = raha

Löytänä, Janne

Tee itsestäsi brändi 2: Asiantuntijaviestintä livenä ja verkossa

Kortesuo, Katleena

Lisää otsikko napsauttamalla

Kortesuo, Katleena; Sjöman, Jarkko

Journalismin kuolema : mitä medialle oikein tapahtui?

Kortesuo, Katleena; Numminen, Timo