Client service and marketing
-
Rohkea kauppajätti : Keskon historia
Komulainen, Anitra; Laitinen, AkuKustannusosakeyhtiö Siltala 2023 1. editionKesko syntyi vuonna 1940. Ensimmäinen suurtehtävä oli osallistua maan ruokahuollon turvaamiseen sotavuosina. Kesko panosti ensimmäisenä itsepalvelumyymälöihin ja nimesi ne valintam...
-
Utmanande samtal : handbok för chefer
Carlander, Jakob; Bratt, DanSaga Egmont 2023 1. editionMånga chefer upplever en ensamhet i de konfliktfyllda samtalen. Vad kan du som chef göra och inte göra i komplicerade situationer? Hur kan du hantera ilska och aggressivitet från a...
-
Big Rich Money : miten tehdä yrittäjän unelmista kannattavaa liiketoimintaa
Presnal, KatjaBasam BooksVoiko intohimolla tienata ja miksi oma asenne on niin tärkeä? Miten tehdä samanlaista markkinointia kuin maailman isoimmat brändit vaikkei olekaan budjettia? Miten luoda menestys s...
-
Launch (Updated & Expanded Edition) : How to Sell Almost Anything Online, Build a Business You Love, and Live the Life of Your Dreams
Walker, JeffHay House 2021 UnabridgedFrom the creator of Product Launch Formula: A new edition of the #1 New York Times best-selling guide that's redefined online marketing and helped countless entrepreneurs make mill...
-
Будни копирайтера : 29 шагов к успеху в профессии. Книга-тренинг для практикующих копирайтеров
Ковригина, НатальяSelfPub 2021 UnabridgedВы копирайтер и умеете писать продающие тексты, но понимаете, что этого недостаточно для успеха в профессии. Что делать, когда нет вдохновения? Как отвечать, если клиент торгуется?...
-
Juppi, hippi vai punkkari : mitä tapahtuu huomenna konsultille?
Piha, Kirsi; Iivari, Saara; Tuominen, TaruWSOY 2019Miksi konsulttia tarvitaan? Konsulteista on paljon sanontoja, kaskuja ja juttuja, suurin osa ei kovin mairittelevia. Tosiasiassa konsultti tulee aina tarpeeseen. Monimutkainen ja...
-
Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten?
Puustinen, Pekka; Saarijärvi, HannuDocendo 2020Suomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja s...
-
Strategiana asiakaskokemus: miksi, mitä, miten?
Saarijärvi, Hannu; Puustinen, Pekka; Nissinen, JariDocendo 2020 1. editionSuomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja s...
-
FreeStyler: voittava viestintä & markkinointi
Ruuhilahti, Susanna; Alanko, MarkoBrandLoud Entertainment 2020 1. editionViihdyttävän hyvä bisneskirja! Johda viestintää ja markkinointia viihdemaailman malleilla. Kirja tarjoaa ajatuksia ja ideoita siihen, miten voit soveltaa ja toteuttaa voittavan vie...
-
Pitch!: Innostavan tiivistämisen taito
Ervasti, Elsa; Turunen, Joonas; Saari, HannaKustantamo S&S 2020 1. editionPitchaus eli napakka myyntipuhe on välttämätön taito yhä kiivastahtisemmassa työelämässä. Omia ideoita ei voi hautoa vakan alla tai esitelmöidä niistä laveasti. On osattava kiteytt...
-
Starta eget företag
Wästlund, HolgerBookeaI den här boken har jag sammanställt ett stort antal konkreta råd och tips som alla är beprövade. Boken är upplagd så att du ska kunna gå fram steg för steg. Steg I handlar om hu...
-
Marketing Made Simple : A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business
Miller, Donald; Peterson , Dr. J.J.Harpercollins Leadership 2020 UnabridgedBased on Building a StoryBrand by New York Times bestselling author Donald Miller, this checklist is a strategic and actionable guide to applying the StoryBrand framework to any br...
-
Starta eget företag snabbt och lönsamt
Wästlund, HolgerTipsförlagetI den här ljudboken har jag sammanställt ett stort antal konkreta råd och tips som alla är beprövade. Ljudboken är upplagd så att du ska kunna gå fram steg för steg. Steg 1 handl...
-
Starta inte eget företag
Ingelborn, MatsYabot ABÄr du trött på ditt jobb? Har du funderat på att starta eget företag? Gör inte det förrän du har läst den här boken. Den här boken är inte skriven för att ge dig svar utan för at...
-
Nerdonomics: varför nördar startar företag och varför det är viktigt för Sverige
Thand Ringqvist, ElisabethSaga EgmontNörden är det nya hippa. Nörden är den som slänger omkull hela det rådande systemet - och skriver om historien. Den nya ekonomiska tillväxten, visar Elisabeth Hand Ringqvist, komm...
-
Det svenska techundret
Zeidler, KinaPaginaVad är hemligheten bakom några av världens mest framgångsrika techbolag? För första gången berättas hela historien om hur lilla Sverige blev bäst i världen på att producera globala...
-
-
Hacking Growth : How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success
Brown, Morgan; Ellis, SeanEbury Publishing 2017 UnabridgedRandom House presents the unabridged, downloadable audiobook edition of Hacking Growth, written and read by Morgan Brown and Sean Ellis. 'a compelling methodology... to increase ma...
-
-
Make me not me - Produktberättelser som säljdrivare och identitetsbyggare
Fredriksson, IngemarProcentförlagetBehöver vi verkligen fler prylar? Trots att de flesta nog svarar ”Nej” lanseras tusentals nya produkter och tjänster varje dag. Dessa tävlar med ett överflöd av befintliga produkt...