Verkkokaupan käsikirja
Verkkokaupan osuus kaikesta kaupasta kasvaa kiihtyvällä vauhdilla. Se on jo muuttanut kaupan rakenteita monelta osin ja tämä muutos tulee laajenemaan tulevaisuudessa. Juuri missään liiketoiminnassa ei voida jättää verkkokauppaa huomioimatta.
Tero Lahtinen kirja avaa kirjallaan syvällisen ja laajan näkökulman verkkokauppaan. Verkkokaupan käsikirja kattaa verkkoliiketoiminnan koko elinkaaren liiketoiminnan suunnittelusta, kaupan perustamisesta, sen markkinoinnista ja kehittämisestä aina luopumiseen asti. Kirjan lähestymistapa on liiketoimintalähtöinen ja sen tavoitteena on auttaa nostamaan suomalaista verkkokauppaa entistä ammattimaisemmalle tasolle. Teos on pakollista luettavaa kaikille verkkokaupankäynnin parissa työskenteleville ja alasta kiinnostuneille. Kirja pitää myös sisällään useita huippuasiantuntijoiden haastatteluja.
Kirjassa on viisi osaa:
* Verkkoliiketoiminta * Verkkokaupan juridiikka * Verkkokaupan ulkoasu ja käytettävyys * Verkkokaupan markkinointi ja asiakaspalvelu * Verkkokaupan tekniikka ja toteuttaminen