Vapaudu huolista: Löydä elämänilo mindfulnessin avulla (äänikirja)

Rauhoita mielesi mindfulnessin avulla.

Mindfulness on yksi tämän hetken kuumimmista trendeistä maailmalla ja sen positiivista vaikutuksista aivoihin on paljon tutkittua tietoa. Sanna Mämmin opaskirjan omakohtainen tarina todistaa mindfulnessin voiman. Mukana harjoituksia!

Mindfulness on tutkittu työkalu päänsisäisen kaaoksen hiljentämiseen. Se auttaa suhtautumaan positiivisesti itseen ja hillitsee stressiä ja ahdistuneisuutta. Läsnäolon taito luo pysyvän elämänhallinnan tunteen, jota vaikeudet eivät pysty romuttamaan. Mielessämme risteilee päivän aikana paljon huolia: työelämä ja digitaalisuus hallitsevat ajankäyttöämme ja ajatuksiamme, tunnetilat heittelevät, tulevaisuus voi ahdistaa ja samalla kannamme menneisyyden taakkoja mukanamme. Mindfulnessharjoittelu auttaa mielenrauhan saavuttamisessa. Se parantaa keskittymiskykyä, vuorovaikutustaitoja ja unenlaatua ja opettaa hallitsemaan omia reaktioitaan erilaisissa ristiriitatilanteissa. Mindfulness yksi tämän hetken kuumimpia trendejä maailmalla, ja sen positiivista vaikutuksista aivoihin on paljon tutkittua tietoa. Kirja opastaa alkuun erilaisilla harjoituksilla ja kertoo, miten hyödyntää mindfulnessmeditaation perustekniikoita kuten keho-, istuma- sekä liikemeditaatiota. Sanna Mämmin omakohtainen tarina tuo vertaistukea ja todistaa mindfulnessharjoittelun voiman.

Sanna Mämmi on toimittaja, mindfulness- ja joogaohjaaja ja life coach, joka muistetaan myös radioäänenä. Sanna harjoittaa mindfulnessia päivittäin ja ymmärtää oman kokemuksensa kautta pitkäaikaisen mindfulness-harjoittamisen elämää muuttavat hyödyt. Hän haki harjoittelusta apua elämänkaaokseen. Harjoittelu avasi lapsuuden trauman, mistä alkoi eheytymisen ja voimaantumisen matka. Mämmi pitää myös Terveys edellä -podcastia.

WSOY 1. painos

Vapaaksi viiltelystä