Väkevä elämä: Viisaampi mieli, vahvempi keho

Voimaharjoitteluvalmentaja ja hyvinvointialan yrittäjä Joni Jaakkolan opit yksissä kansissa!

Treeni, ravinto ja elämäntavat muodostavat terveyden ja suorituskyvyn perustan. Löydä juuri sinulle sopivat arvot ja toimintatavatniin liikkumisen, syömisen kuin elämäntapojenkin suhteen, mielekästä arkea unohtamatta.

Väkevä elämä - viisaampi mieli, vahvempi keho tarjoaa tuloksia tuottavat treeniohjeet, tasapainoisen tavan suhtautua syömiseenja elämäntapoihin ja tiedon siitä, kuinka saat enemmän tuloksia vähemmällä vaivalla. Kun oman elämän mielekkyys lisääntyy, syntyy myönteinen oravanpyörä - paremman ajattelun avulla voit synnyttää parempaa tekemistä ja saada elämästäsi enemmän irti. Jaakkolan ohjeilla jokaisen on mahdollista lisätä fyysistä ja henkistä suorituskykyään ja jaksaa paremmin arjessa.

DI Joni Jaakkola on voimaharjoitteluvalmentaja ja hyvinvointialan yrittäjä. Hän omistaa yhdessä puolisonsa, tietokirjailija ja valmentaja Kaisa Jaakkolan kanssa Optimal Performance -valmennusyrityksen. He tiiminsä kanssa omistavat Helsingissä Optimal Performance Center -harjoittelukeskuksen.

Tammi 1. painos
FIN EISBN: 9789513196936