Unelmahommissa: tee itsellesi työ siitä mistä pidät

Innostava vertaisopas kaikille niille, jotka haluavat rakastaa työtään.

Työelämästä voi tehdä itsensä näköisen. Harrastuksesta voi tehdä kannattavan työn. Kaksi kokenutta yksityisyrittäjää kertovat, miten se onnistuu.

Moni haaveilee jättävänsä palkkatyöt ja alkavansa tehdä työkseen sitä mistä pitää. Miten sitten pystyy yhdistämään intohimonsa ja elannon hankkimisen? Mitä jos yhden intohimon sijasta onkin monta kiinnostuksen kohdetta?

Kaksi luovan alan yksityisyrittäjää Satu Rämö ja Hanne Valtari kertovat, miten loikka unelmien töihin heidän kohdallaan onnistui. Kirjassa he puhuvat avoimesti niin työuransa hyvistä hetkistä kuin paniikin tunteista ja pettymyksistä. Lisäksi he jututtavat eri alojen huippuammattilaisia, jotka ovat oman itsensä herroja. Rämön ja Valtarin esimerkki kannustaa kaikkia niitä, jotka miettivät uskaltavatko ja niitä jotka ovat jo uskaltaneet.

Satu Rämö on toimittaja, design-kaupan pitäjä, matkailuyrittäjä ja ammattibloggaaja. Hän on kirjoittanut useita kirjoja, mm. Vuoden matkakirjana palkitun Islantilainen voittaa aina (2015) sekä Katja Lahden kanssa kirjat Vuoden Mutsi 1 ja Vuoden Mutsi 2. Rämö asuu perheineen Islannissa ja kirjoittaa blogia www.salamatkustaja.com.

Hanne Valtari on Helsingissä asuva toimittaja, tuottaja ja ammattibloggaaja. Hän elää ruuhkavuosia kaksilapsisen perheensä ja unelmien töiden kanssa. Työkseen Valtari on muun muassa pyöräillyt perheineen Ahvenanmaalla ja telttayöpynyt saaressa keskellä Päijännettä. Valtarin blogi www.lahiomutsi.fi on yksi Suomen suurimpia perheblogeja.

WSOY 1. painos

Unelmahommissa : tee itsellesi työ siitä mistä pidät

Rämö, Satu; Valtari, Hanne

Unelmahommissa: tee itsellesi työ siitä mistä pidät