Tuulten saarella

Tom Sjöblom johdattaa lukijan hyvin tuntemansa Irlannin nummille ja vuorille myyttisten tarinoiden ja kertomusten hengessä. Kirja avaa tämän päivän irlantilaisten mielenmaisemaa esihistorian ja keskiajan kautta. Sjöblom vie lukijansa muun muassa kuninkaiden rautakautiseen kulttikeskukseen, pyhän Patrickin vuorelle, kuuluisiin luostareihin ja Dublinin varhaishistoriaan. Teos sopii niin nojatuolimatkailijalle kuin paikan päälle kulkevalle. Se kiinnostaa myös keskiajan harrastajia sekä taruista ja fantasiakirjallisuudesta innostuneita.

Kirjapaja 1. painos

Tuulten saarella

Sjöblom, Tom

Näköaloja uskontoon