Tuotteista tähtituotteita

    Tuotteista tähtituotteita / Jaana Villanen

    Tuotekehitys ei saa aina sitä asemaa, joka sille kuuluisi ja josta jopa puhutaan ääneen, vaikka ei varmasti ole yhtään yritystä, jossa sen roolia ei pidettäisi tärkeänä. Kirja haastaa pohtimaan ja näkemään tuotekehitys yrityksessä ennen muuta asiakaslähtöisenä kehittämisenä, jossa tuotteen tai palvelun tarkoitus, sisältö, laajuus, laatu, kustannukset, hinta ja muut ominaisuudet määritellään suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti. Kirja avaa ovia tuotekehityksen kokonaisvaltaiselle ymmärtämiselle. Kirja avartaa näkökulmia siihen, kuinka yritys synnyttää tuotekehityksen avulla entistä toimivampia, lisäarvoa tuottavia tuotteita ja palveluita asiakkaille, jopa yhdessä heidän kanssaan. Asiaa lähestytään ja tarkastellaan kirjassa useiden käytännönläheisten esimerkkien kautta. Kirjaan on haastateltu useita yrityksiä, kuten esimerkiksi Kyrö Distillery, Supermood, Fazer ja Reima. Lukija saa pureutua tuotekehityksen eri osa-alueisiin myös harjoitteiden kautta. Kirja soveltuu kaikille toimialoille, kaikenkokoisille yrityksille, sekä tuotekehitystä suunnittelevalle että sitä jo tekevälle ja tuotekehityksestä kiinnostuneelle. Kirja soveltuu erinomaisesti myös opetus-ja koulutuskäyttöön. ”Älä tee mitä muut tekevät, sillä et erotu. Uskalla olla erilainen. Päätä tehdä omannäköisesi brändi.” - Anne Kukkohovi, Supermood

    tuotekehitys yritystoiminta innovaatiot tuotteistus palvelut asiakaslähtöisyys tuotteet brändit brändäys yrityskuva yritykset

    Kauppakamari 1.painos
    FIN EISBN:9789522464309

    Kiinnostaisiko myös...