Tulos, normi, tilivelvollisuus : näkökulmia tilintarkastukseen ja arviointiin

Tulos, normi, tilivelvollisuus -näkökulmia tilintarkastukseen ja arviointiin Mitä tulos on ja miten sitä voidaan arvioida erilaisissa organisaatioympäristöissä? Miten veronmaksaja tietää, onko hän saanut vastiketta veroeuroille? Miten Euroopan Unionin varojen käyttöä kontrolloidaan? Millainen julkissektorin organisaatioiden tilinpäätösinformaatio on hyödyllistä? Millaisella vastuulla osakeyhtiön tilintarkastaja toimii? Miksi on tärkeä ymmärtää nykyisten arviointioppien vahvuuksia ja heikkouksia? Arvo Myllymäen ja Jarmo Vakkurin toimittamassa kirjassa Tulos, normi, tilivelvollisuus yhdistyvät perinteinen tilivelvollisuusajattelu sekä sitä laajentava arvioinnin näkökulma ja sen keskeiset periaatteet. Kirjan voi tilata myös painettuna versiona Tampereen yliopiston kirjaston virtuaalikirjakaupassa.

Halsua, Kannus, Kaustinen-Kaustby, Kokkola-Karleby, Lestijärvi, Toholampi
Anders-kirjastot.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.