Trump, Putin, Merkel ja Suomi

Puntarissa kolme johtajaa ja maata, joiden valinnat vaikuttavat merkittävästi Suomen asemaan On tärkeää ymmärtää Yhdysvaltojen, Venäjän ja Saksan johtajien ja hallintojen toimintaa pintaa syvemmältä, kauhistelematta ja ihastelematta, korostavat René Nyberg, Jaakko Iloniemi ja Petri Hakkarainen. Asiantunteva kolmikko piirtää tosiasioihin perustuen kuvaa Donald Trumpista, Vladimir Putinista ja Angela Merkelistä ja arvioi miten Suomen kannattaa suunnistaa kansainvälisen näyttämön tuntemattomilla ja vaarallisillakin vesillä. Kirjoittajat ovat päivittäneet Suomen "kohtalon kolmion" nelikulmioksi, ja he muistuttavat, että Moskovan, Washingtonin ja Berliinin lisäksi Tukholma vaikuttaa tulevaisuudessakin Suomen kohtaloon.

Tämä sähkökirja toimii ePub-formaattia tukevilla lukuohjelmilla.

Trump, Putin, Merkel ja Suomi

Nyberg, René; Iloniemi, Jaakko; Hakkarainen, Petri