Tehoa ja laatua markkinoinnin kehittämiseen : Pikaopas / Kari Tuominen ; [kuvitus: Lasse Malmberg]

    Tehoa ja laatua markkinoinnin kehittämiseen : Pikaopas / Kari Tuominen ; [kuvitus: Lasse Malmberg]

    Saatavilla e-kirjana.


    Markkinoinnin strategiset tavoitteet ja suunnitelmat luovat pohjan lean-ohjelmalle sekä sen tulosten hyödyntämiselle markkinoilla.


    Lean tukee yrityksen pyrkimyksiä hankkia kilpailuetuja markkinoilla ja pitää asiakkaat tyytyväisinä.


    "Kehitämme myyntiprosessimme sellaisiksi, jotka riittävän aikaisessa vaiheessa, riittävän nopeasti ja riittävällä luotettavuudella keräävät markkinoilta tarpeelliset tiedot yrityksen ja sen eri toimintojen käyttöön."


    Voitte arvioida omia markkinoinnin kehittämisen periaatteita, toimivuutta ja tuloksia sekä verrata niitä kirjan esimerkkeihin sekä tunnistaa kehittämistarpeita ja kehittämismahdollisuuksia.


    Kirja liittyy lean-mallin kohtaan: Strateginen johtaminen.


    Kirja on lyhennelmä kirjasta:
    Tehoa ja laatua markkinoinnin kehittämiseen


    Lisätietoja:
    Pika-arviointi.pdf
    Tuoteluettelo.pdf
    Oppaiden etusivu.pdf

    lean-ajattelu markkinointi kehittäminen strategia myynti myynninedistäminen asiakassuhde tuotepolitiikka sähköiset kirjat

    Benchmarking
    FIN EISBN:9789522289841

    Kiinnostaisiko myös...