Täydellinen iho: opas korealaiseen ihonhoitoon

Tunnista oman ihosi tarpeet ja hoida ihosi kuulaaksi.

Suomen seuratuimman kauneudenhoitoblogistin opas perehdyttää sinut aikamme suurimpaan kauneustrendiin. Ota haltuun korealaisen ihonhoitorutiinin vaiheet kaksoispuhdistuksesta kangasnaamioihin!

Päivittäisen ihonhoidon ei pitäisi olla vain tylsä rutiini. Täydellinen iho, opas korealaiseen ihonhoitoon paljastaa, miksi korealaisesta ihonhoidosta on tullut niin suosittua ja trendikästä myös länsimaissa ja johdattaa lukijan iloiseen ihonhoitoon. Teos opastaa lukijan kymmenvaiheiseen ihonhoitorutiiniin ja tekee sen noudattamisesta helppoa. Kirja auttaa myös löytämään omalle iholle sopivat hoitotuotteet ja tehoaineet sekä tutustuttaa korealaisiin kosmetiikkamerkkeihin. Ihonhoidon mullistava opas johdattaa lukijan korealaisten tehoaineiden, kuten etanaseerumin ja fermentoidun hiivan, saloihin sekä paljastaa, miksi Etelä-Korean Soul on tällä hetkellä maailman kauneuspääkaupunki ja K-Beauty valloittaa markkinoita ympäri maailman. Kirjan avulla jokaisen on helppo tunnistaa oman ihonsa tarpeet ja luoda itselleen tuloksia tuova ihonhoitorutiini edullisesti vaikka lähimarketin tuotteilla. Kirja soveltuu oppaaksi niin ihonhoitonoviiseille kuin syventämään osaamista jo enemmän tietäville.

Virve Fredman on kosmetiikka-alan ammattilainen, joka on toiminut kauneuden parissa jo vuodesta 2005. Suomen luetuimman kosmetiikkablogin Ostolakossa kirjoittaja tunnetaan kosmetiikka-alan viimeisimpiä villityksiä jahtaavana tietopankkina ja korealaisen kosmetiikan riemun sanansaattajana. Estenomiksi kouluttautunut Virve työskentelee kosmetiikan verkkokaupan maapäällikkönä.

WSOY 1. painos

Täydellinen iho: opas korealaiseen ihonhoitoon

Fredman, Virve

Kuulaan kaunis: Korealainen ihonhoito