Tärkeintä tänään - Näin saat vähemmällä enemmän

Tänään on hyvä päivä, juuri tänään. Ei huomenna tai ylihuomenna vaan tänään. Tänään on se päivä, jota olet odottanut.

Koska suurimmalla osalla ihmisistä on liikaa kaikkea, minimalismin soveltaminen auttaa lisäämään elämään selkeyttä ja rauhaa. Kun karsii pois sen, millä ei ole merkitystä, jää tilaa ja aikaa sille, millä on merkitystä.

Minimalismin perusajatuksen mukaan vähemmän on enemmän. Kirja valottaa minimalistisen ajattelun syntyhistoriaa ja esittää toimintamallin, jonka avulla kuka tahansa voi soveltaa minimalismia omaan elämäänsä. Mallissa elämää tarkastellaan kolmesta eri näkökulmasta: koko elämän, yksittäisen viikon ja päivittäisen toiminnan tasolta.

Tärkeintä tänään -kirjan lisäksi voit käyttää Tänään-työkalua, joka auttaa keskittymään olennaiseen.

Maaretta on kirjailija, muutosvalmentaja ja puhuja, jonka tausta on media-alan johtotehtävissä, kuten Sub-kanavan johtajana. Hän uskoo minimalismin voimaan merkityksellisen elämän luomisessa.

Tuuma-kustannus 1. painos
FIN EISBN: 9789524519779

Tärkeintä tänään - Näin saat vähemmällä enemmän

Tukiainen, Maaretta