Tämä on haaste. Kuinka Nutella tekee naisen ja muita tärkeitä huomioita elämästä

Ole oma itsesi. Tämä on haaste on hillittömän hauska ja salaviisas kirja Celeste Barberin omasta elämästä ja siitä, kuinka jokainen voi olla oman elämänsä tähti. Teos on yhdistelmä muistelmia, hervotonta komediaa ja kullanarvoista elämänviisautta. Barber miettii, mikä on rakkauden, ystävyyden ja hyvän avioliiton salaisuus sekä johdattaa lukijan itsensä hyväksymisen tielle. Hän opastaa, miksi kannattaa tarkistaa, ettei ammeessa ole haita ennen kylpemistä, miksi Instagram-tähteys on yhtä todellista kuin iso tukku Monopoli-rahaa - ja miten Nutella kasvatti häntä enemmän kuin koulu. Kansainvälinen komediasensaatio Celeste Barber on sosiaalisen median vaikuttaja, joka kommentoi postauksissaan sitä, miten nainen ja naisen vartalo esitetään.

Aula & Co 1. painos

Barber, Celeste