Suuri seikkailu : vastahakoisen liikemiehen tunnustukset

Kauan odotettu muistelmateos Yvon Chouinardista, legendaarisesta kiipeilijästä, liikemiehestä ja luonnonsuojelijasta ja hänen maailmanlaajuisesti inspiroivasta Patagonia-yrityksestään. Tämä on huikea tarina miehestä, joka on vienyt suuret seikkailut, ympäristönsuojelun ja hyvän tekemisen liiketoimintamallinsa ytimeen.

Teoksessa käydään läpi Chouinardin ja Patagonian historia ja ydinfilosofiat ja osoitetaan, miten syntyy maailman kiinnostavin yritys. Yritys, joka tunnetaan tinkimättömästä laadusta, merkittävistä keksinnöistä, vastuullisuudesta ja uranuurtajatyöstä työehtojen, -olosuhteiden ja -viihtyvyyden parantamisessa. "Kolme upeaa tarinaa yksissä kansissa: koskettava elämäkerta, ainutlaatuinen bisneshistoriikki ja yksityiskohtainen kuvaus toivosta."

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Asikkala, Hartola, Heinola, Hollola, Kärkölä, Lahti-Lahtis, Orimattila, Padasjoki, Sysmä
Lastu-kirjastot.