Satutettu: Fifty Shades Darker Christianin kertomana

E L James palaa jälleen Fifty Shadesin maailmaan: miljoonia lukijoita lumonneen rakkaustarinan syvempi ja synkempi versio on täällä!

Christian Greyn ja Anastasia Steelen kuuma suhde päättyi molemminpuoliseen syyttelyyn ja sydänsuruun, mutta Christian ei saa Anaa mielestään. Hän on päättänyt voittaa naisen takaisin ja koettaa tukahduttaa salaisimmat intohimonsa ja halunsa kontrolloida - ja yrittää rakastaa Anaa tämän omilla ehdoilla.

Mutta lapsuuden kammottavat kokemukset vainoavat Christiania ja Anan juonitteleva pomo Jack Hyde haluaa naisen selvästi itselleen. Pystyykö tohtori Flynn auttamaan Christiania taltuttamaan demoninsa? Vai saavatko viettelijätär Elenan mustasukkaisuus ja entisen palvelijan Leilan sairaalloinen omistautuneisuus Christianin palaamaan vanhoihin tapoihinsa?

Ja vaikka Christian saisi Anan omakseen, onko synkällä ja turmeltuneella miehellä mitään mahdollisuuksia pitää nainen luonaan?

Tämä sähkökirja toimii ePub-formaattia tukevilla lukuohjelmilla.

Otava 1. painos

Satutettu: fifty shades darker Christianin kertomana

Fifty shades. 2 : Satutettu

Fifty Shades: Satutettu