Sata kysymystä parisuhteesta: Väestöliiton Parisuhdekeskus vastaa

- En pääse eroon mustasukkaisuudestani - En pääse yli vaimoni syrjähypystä - Mieheni ei tiedä, sitoutuako vai ei perheeseen - Haluttomuus vetää molempien mielen mustaksi - En pysty kertomaan, että haluan erota

Sata kysymystä parisuhteesta -kirja esittelee Väestöliittoon tulleita parisuhdekysymyksiä ja asiantuntijoiden vastauksia.

Asiantuntijat antavat tietoa ja näkökulmia ongelmiin sekä vinkkaavat tahoja, joista kysyjä voi itse etsiä lisää apua.

Kysyjien keskeisimpiä huolenaiheita ovat puhuminen, erilaiset seksitoiveet, läheisyyden puute, riidat ja riippuvuudet.

Kirja auttaa lukijaa ymmärtämään ja hoitamaan parisuhdettaan paremmin. Kirjasta hyötyvät myös parien kanssa työskentelevät psykoterapeutit ja pariterapeutit.

Tule lähelle, mene pois : rakkaus ja riippuvuus parisuhteessa

Kristeri, Irene

Addiktioyhteiskunta: Riippuvuus aikamme ilmiönä

Tammi, Tuukka; Raento, Pauliina