Salajuoni – Kuinka Venäjä auttoi Trumpin Valkoiseen taloon

Salajuoni on ensimmäinen tietokirja aikamme järisyttävimmästä poliittisesta vehkeilystä. Toimittaja Luke Hardingin tutkimukset osoittavat Donald Trumpin pitkäaikaiset yhteydet Venäjään. Paljastuu likaista rahaa, kiinteistökauppoja, offshore-pankkeja, hakkerointia, salaisia kokouksia, kuolleita vakoojia. Raskauttava todistusaineisto näyttää Venäjän puuttumisen koko maailmaa järkyttäneisiin Yhdysvaltoja presidentinvaaleihin. Hardingilla on ollut käytössään ainutlaatuinen pääsy avainlähteisiin ja julkaisemattomaan, räjähdysherkkään aineistoon. Luke Harding on The Guardianin kiitelty ja palkittu toimittaja. Into on suomentanut häneltä muun muassa kirjat Assange, Snowden ja Vaiennettu, joka kertoo venäläisen agentti Litvinenkon murhasta Lontoossa.

Venäläinen ruletti

Isikoff, Michael; Corn, David