Railakas rahakirja – Näin hoidat taloutesi viisaasti

Railakas rahakirja opastaa oman talouden saloihin, auttaa tasapainottamaan tulot ja menot ja tarjoaa neuvot parempaan arkeen ilman häpeää – hyvä arki kun ei vaadi sisustusblogien näköistä elämää eikä selkeälinjaisia tanskalaisia huonekaluja. Niitäkin voi toki olla, jos hoitaa taloutensa hyvin. Marjojen poimiminen tai säilöntä eivät riitä oman talouden tasapainottamiseen, vaan rahaa pitäisi tulla jostain myös sisään. Rikastumisoppaat kehottavat perustamaan kasvuyrityksiä tai ryhtymään sijoittajaksi, mutta suurimman osan meistä on tultava toimeen omalla työllään. Kirjassa käsitellään valintoja töissä ja koulussa sekä vaihtoehtoja pulmatilanteissa. Kirja tarjoaa vinkkejä myös työn ja perheen yhdistämiseen.

Railakas rahakirja – Näin hoidat taloutesi viisaasti

Henriksson, Saara