Psyykkinen vahvuus - Mielen taitojen harjoituskirja

Kun edessäsi on vaativa tilanne, tunnetko itsesi vahvaksi leijonaksi vai heikoksi hiireksi? Käytkö mielessäsi läpi epäonnistumisen mahdollisuudet? Vai tiedätkö, miten toimia, jotta onnistut? Ihmisten menestystä eri aloilla selittävät monet psyykkiset taidot. Jos negatiiviset ajatukset täyttävät pään, usko omaan onnistumiseen on koetuksella. Psyykkisiä taitoja ovat muun muassa keskittymiskyky, mielikuviin eläytyminen, tavoitteenasettelu ja rentoutumiskyky. Taidot ovat kuin kuperkeikka – niitäkin voi kehittää harjoittelemalla. Kirjan avulla opit tuntemaan itsesi paremmin ja hyödyntämään omia psyykkisiä vahvuuksiasi. Lisäksi se ohjaa sinua edistämään niitä taitoja, jotka kaipaavat vielä kehittämistä. Kirjassa on runsaasti harjoituksia, joita voit hyödyntää esimerkiksi opinnoissa, töissä, harrastuksissa ja urheilussa. Vaikka vaativissa tilanteissa on monia meistä riippumattomia asioita, omilla ajatuksilla voi merkittävästi edesauttaa onnistumista. Jarmo Liukkonen on liikuntapedagogiikan professori sekä liikunnan ja psyykkisen hyvinvoinnin dosentti, joka on tutkinut psyykkisiä taitoja pitkään. Hän toimii myös psykologisen valmennuksen konsulttina urheilijoille ja yrityksille.

PS-kustannus 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda