Psykopaatit ympärilläni: Kuinka tunnistaa ja välttää manipulointi

Kun tunnet itsesi, sinua ei viedä kuin pässiä narussa. Olet todennäköisesti törmännyt ihmiseen, joka on poikkeuksellisen karismaattinen, -ystävällinen ja superviehättävä. Hän jakelee kohteliaisuuksia, ja uskot kaiken, mitä hän sanoo - se vain tuntuu niin mukavalta. Mutta jos jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin... Psykopaattisia piirteitä on huomattavasti useammalla ihmisellä kuin aiemmin on ajateltu, eikä populaarikulttuurin sarjamurhaajamielikuva vastaa todellisuutta. Psykopaateilla on taito vakuuttaa kenet tahansa mistä tahansa. He haluavat kontrolloida muita eivätkä epäröi vääristää totuutta saadakseen tahtonsa läpi. Psykopaatit ympärilläni paljastaa, kuinka manipuloija hyödyntää heikkouksiasi. Kun tunnet miten itse käyttäydyt, tiedät mistä narusta sinua nyitään ja pystyt vastustamaan hienovaraista vaikuttamista. Thomas Eriksonin edellinen kirja Idiootit ympärilläni on ollut suurmenestys niin Ruotsissa kuin Suomessakin.

Atena Kustannus Oy 1. painos

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Psykopaatit ympärilläni : kuinka tunnistaa ja välttää manipulointi

Erikson, Thomas

Kehnot pomot ympärilläni : miksi hyvä johtaminen on niin vaikeaa?